Meewerken aan VERA

De afgelopen jaren heeft VERA zich naast een standaard ook ontwikkeld tot een uitgebreid en boeiend netwerk van enthousiaste en deskundige personen die werkzaam zijn in en/of voor de corporatiesector. Dat kan in loondienst zijn bij een corporatie, een leverancier of een adviesbureau, maar ook bij een accountantskantoor of bijvoorbeeld een brancheorganisatie. Wie meewerkt aan VERA werkt heel direct mee aan de standaardisatie, die in de sector van woningcorporaties onvermijdelijk is geworden. Daar worden nu nog kleine stapjes in gezet, maar het gaat steeds sneller! Samen met CORA en NetwIT vormt VERA een netwerk van kennis en ervaring die er toe doet.

Wilt u of uw collega hier graag deel van uitmaken en heeft u relevante kennis over en/of ervaring met VERA's projectinitiatieven, dan willen we u graag verzoeken om aan één van deze initiatieven in te tekenen. Dat kunt u doen door het reactieformulier in te vullen en te mailen naar info@stichting-vera.nl.

Heeft u over deze onderwerpen niet echt relevante kennis en/of ervaring maar wel over andere onderwerpen, dan vragen we u de mailings van stichting VERA in de gaten te houden. We zullen komende maanden en jaren nog verschillende andere onderwerpen op vergelijkbare wijze initiëren.